Om vores SFO, Asgård

SFO’en er børnenes fristed efter skole. Her nyder vi at være sammen, lege og udvikle os i fællesskab. Her kan børnene møde hinanden på tværs af klasser og årgange i et trygt fællesskab.

I Asgård har vi multibane, klatrestativer, mooncars og meget mere udenfor. Indenfor spiller vi bordtennis, bordfodbold, kort og brætspil. Der er også en masse legetøj, som børn og voksne bruger flittigt.

VI hører ofte musik og synger og danser sammen. I vores køkken laver vi mad, bager og hygger os.

Vi bruger mange af Aarhus’ grønne åndehuller, når vi tager på tur.

Samarbejde med skole og forældre

I SFO Asgård samarbejder vi tæt med skole og forældre. Vi deltager i skole-hjem-samtaler fra 0. til 3. klasse og har tæt kontakt til klassernes lærere.

Hvis I som forældre har behov for en samtale, står vi naturligvis til rådighed. Vi kontakter naturligvis også jer, hvis vi vurderer, at der er brug for en samtale.

SFO’en deltager også på klassens første forældremøde.

I starten af hver måned udgiver vi et nyhedsbrev på Forældre-Intra. Her er der oplysninger om praktiske ting, nyt fra SFO’en samt månedens aktivitetsplan.

Skulle der være spørgsmål er man meget velkommen til at kontakte SFO Asgård på tlf. 86 13 75 11 eller via mail: sfo@sktkknudsskole.dk

Ansatte

Jens Degn

SFO- og indskolingsleder

Jesper Hygum Simonsen

Annette Csali

Qi Chun Ye

Lis Lundø Lageri

Helle W. Sørensen

Jakob Erbs

Simon Jensen

Medhjælper

Åbningstider og priser

Asgård har åbent på skoledage 12.30 – 17.00, fredage dog til 16.30.

Der er morgenpasning på skoledage 7.00 – 8.30.

Asgård er åben i efterårsferie og vinterferie 7.00 – 17.00, fredage dog til 16.30.

Asgård er lukket i hele juli måned samt i forbindelse med juleferie, påskeferie, St. Bededag og Kr. Himmelfartsdag.

Priser finder I her.

Kontakt

I er velkomne til at kontakte Asgård med spørgsmål  på tlf. 8613 7511 eller på sfo@sktkknudsskole.dk